LAGOM PIGG MAN ÄR

Inte ett dugg road av denna dagen alls, hade kunnat ligga kvar under täcket resten av denna dagen ..
hade inte rört mig i ryggen alls att bara dra täcket över huvudet!

Igår somnade man ganska fort efter att man la huvudet på kudden, kändes ganska skönt att slippa ligga vaken flera timmar innan man lyckas att somna ..

Ställde alarmet på halv elva, eftersom jag vet att ibland lyckas man sova väldigt länge, men just idag vaknade jag redan halv tio, fast vaknade antal gånger innan dess, var uppe och drack en gång lite efter sex, så halv vaken har man varit hela morgonen ..

Gick upp för att gå en promenad med Trixie, sen blev det ner inom källaren för att boka ny tvätt tid, eftersom jag egentligen hade tid igår, så fick man ändra sina planer lite ..

Eftersom man är ledig på fredag så passar det bra att tvätta då, har tid 12-17, blir säkert bra.

Idag hade jag egentligen planerat in städning medmera, men har verkligen ingen ork till det eftersom man inte är på topp, så därför skiter jag i det idag ..

Har även ganska tur idag, börjar inte jobba förän 15.45 idag, för att vi har så pass lite att göra nu så det var lugnt att jag kompa par timmar, började egentligen 13.15, så lite färre timmar på jobb idag för min del ..

Lite extra ledighet uppskattas alltid!

Så det blir soffläge & en lång dusch innan det är dags för jobbet, har inget direkt planerat.

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0