LÄGENHETEN UPPSAGD

Nu har man gjort ett stort beslut .. sagt upp min lägenhet, fast kommer helt klart sakna 'lilla' Klippan. Kommer definitivt sakna min lägenhet, har trivts riktigt bra.
Men man måste våga vissa saker, kan inte vara i samma cirkel och inte våga göra svåra beslut!

Detta känns väldigt bra, hoppas på att det fortsätter så också.

Alla jagar mig om min lägenhet redan nu, jag vet att den är fin, men tyvärr är den redan borta ..
Mia ska nämligen ha den så fort jag har bestämt mig för ett flyttdatum. Får väl se när det blir av, tar det lite försiktigt nu, har en hel del som ska fixas ..

Ska bli skönt att flytta till hus ;) kommer bli toppen känner jag.
Trixie kommer nog också bli nöjd, springa ut som hon själv vill!

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0