Knight and Day

Gårdagen blev kanon, i veckan hade vi planerat in Bio på schemat.
Eftersom man snackat om det antal gånger, men inte blivit av ..

Blev att vi hämtade upp Bror & Mia, sen mot Hbg, vi hade planerat att äta innan, men inte kommit på var, så blev en promenix i Hbg innan vi hittade ett ställe vi ville äta på ..

Nio satte filmen igång, vi valde Knight and Day, verka bra! Men det fanns så klart flera som man ville se, går många bra just nu.

Filmen var bra, så värd att se kan jag tycka! :)

Hemma ganska sent, blev soffmys när vi väl kom hem, kom i säng närmare tre inatt! Alltid lika sent blir det!
Jag är verkligen en kvällsmänniska .. Jag hatar tidiga mornar när alarmet går igång & man är tvungen att gå ut sin varma goa säng, inget för mig.

Vaknade runt tio idag, men ville verkligen inte ur sängen när man fick en tanke att det var min sista semester dag idag, då blir det verkligen en lång sovmorgon! :)

Vi somnade om & jag vaknade igen vid tolv, det fick räcka, så jag fick liv i ♥ också! :)

Har inte hunnit med så mycket än, eftersom det är regn väder idag så är man extra seg idag!
Har hunnit med en promenad med Trixie och nu hade jag tänkt ta itu med lite städning här hemma, plocka undan samt ta itu med min disk sen ner med alla sopor, allså har jag en del att göra.

Kanske få i mig lite frukost också ..

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0