KÄNNER HUNGER

Har varit hungrig hela dagen, kan nog bero på att jag inte ätit ett skit på hela dagen, bara druckit massa te med honung, eftersom det ska vara bra för halsen .. har inte hjälpt så värst mycket, typ bara för stunden annars har man hostat som vanligt, jobbigt om jag får säga som så, värsta hostan på väldigt länge, mindre roligt detta ..

Så nu hade jag tänkt göra vofflor så man får i sig något denna dagen .. kan nog vara en bra ide för min del!

Sen iväg för att handla en sväng, sen vidare hem till ♥ för myskväll.
Kan inte bli bättre söndag, med massa mys. Gillas skarpt ..

Vi hörs senare ikväll om jag har något att uppdatera om vill säga :)

Puss från mig.


Kommentarer
Postat av: KäckaBecka

Nejmen uscha, hur kan man klara sig på bara te en hel dag? Hehe, min mage skulle kurra ihjäl sig :P Ha en fin kväll!

2010-08-01 @ 21:52:55
URL: http://kackabecka.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0