JOBB JOBB JOBB

Känns som det mesta jag gör, så kan det bli när man är tillbaxs till verkligheten igen, efter en lång semester.
Fast inne på min andra vecka semester nu, redan nu längtar jag efter nästa semester veckor, fast tänkte ta lite ledighet till hösten, det kan jag vara värd! :)

Igår väl blev det bara mys med ♥ vi somnade som vanligt sent, som alla andra dagar känns det som om!
Så när alarmet gick igång så var det genast inte ett dugg roligt, jag hatar det! Eftersom man vet att man har en lång dag framför sig, pust säger jag ..

Dagens jobbe tider idag har sett ut 07.00 - 15.30. dom vanliga. har varit en helt okej dag. Har för en gång skull haft att göra, så tiden har runnit iväg, sen nu i eftermiddag så har vi haft en fika paus.
Alltid gott med te och goda kakor, mums.

Efter jobbet blev det direkt inom oasis för att sola en sväng, eftersom sommaren är över så är det dags för solarium åter igen, tråkigt nog! Tycker sommaren har varit otroligt kort detta året, är nog inte ensam om att tycka det iheller ..

Idag har jag absolut inget planerat, hade planerat med Emelie igår att vi skulle ta en lång skogsrunda idag efter att jag slutat jobbet, men långt ifrån bra väder för det! Eftersom det regnar hela tiden, så det får vara till en annan dag, får planera lite bättre nästa gång ..

Får väl se vad det blir av denna dagen, tar det som de dyker upp ..

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0