JAG LEVER

Tog en liten powernap, men känner mig mycket tröttare nu efteråt, hade kunnat sova vidare tills imorgon, fast jag har ingen lust med att sova bort hela denna kvällen också.

Vaknade till liv och ställde mig i köket för att laga mat och sen blev det en lång varm dusch.
Jag piggnade till lite bättre efter duschen, så det kändes mycket bättre!

Kan tänka mig att jag lär ha hur mycket energi i kroppen som hellst när jag väl ska krypa ner under täcket ..

Fattar inte egentligen varför jag ens la huvudet på kudden nu i eftermiddag, eftersom jag vet att jag får problem med sömnen sen .. sånt som man får lida efteråt sen!

Just nu är jag uttråkad som fan, så får väl försöka sysselstätta mig med något!

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0