JAG ÄR NANNIG

Älsklingens klocka ringde halv sex, hade ställt min på halv sju, men lyckades inte att somna om när han väl gick upp, antagligen bara för att man kunde sova vidare ett tag till innan jag var tvungen att kliva upp från mitt varma täcke ..

Igår var det jobb som gällde tills 21.45, sen hem direkt för soffläge, Malin var här när jag kom, älsklingens syster. Så blev tv tittande innan det blev sängen för våran del .. Det tråkiga var att man lyckades missa fångarna på fortet igår, men idag missar man inte det .. Så får se till att vara hemma vid den tiden idag om inget annat dyker upp!

Jobb idag från 07.30 - 16.00. den vanliga tiden. Fast tagit ledigt vid halv två eftersom man ska göra cell prov då. Lite smått nervöst är det allt. Hoppas på det bästa, fast tar tag innan man får svar, om jag läste rätt så typ sex veckor innan man får svar, om inte så ska man vidare på undersökning!

Jag får hoppas på det bästa helt enkelt, mera kan man inte göra ..

Älsklingen har redan åkt till jobbet, så nu är det min tur att bege mig iväg för att jobba mina timmar.
Vi hörs garanterat senare.

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0