HUNGERN SMYGER PÅ

Nu hemma efter en långrunda i skogen, riktigt skönt att komma ut & röra på sig lite ..
Fast att jag rör på mig tillräckligt mycket egentligen!

Hemma nu snabbt bara för att bada Trixie, eftersom hon tvunget skulle bada i dammen med Alice, ni har bildbevis nedan, att dom verkligen gillade det! Fast Alice blev nog gladast att få Träffa Trixie, för att det var ett tag sen dom lekte .. så det var på tiden att det blev en långrunda idag.

Så nu ska jag bege mig iväg igen, idag är det verkligen fullt upp hela tiden, nu blir det iväg till Sibylla för att äta med Emelie, vi båda är riktigt hungriga .. det enda jag fått ner idag är lite musli. Så min mage skriker verkligen just nu ..

Sen får man se vad resten av denna kvällen har att erbjuda, dyker alltid upp något :)

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0