HEMMA IGEN

Har inte gjort så mycket sen jag skrev sist, begav mig till jobbet dom sista timmarna, allså en lugn eftermiddag har man få gå igenom, känns ändå skönt med lite mjuk start nu när semestern är slut, men tydligen har det varit väldigt lugnt dom sista veckorna som man inte varit på jobb, ganska typiskt ändå ..

Jag kan bara hoppas på att det fortsätter såhär, så är jag helnöjd!

Slutade halv fyra, då blev det en promenad med Trixie, alltid lika glad blir hon när man kommer hem! Älskar att se hennes glädje, min plutt.

Idag har jag inga planer alls, lite smått tråkigt väder ute, kommer regn skurar i mellan åt.
Fast man ska inte klaga, kan lika bra regna när man ändå jobbar & sliter, man blir bara på så dåligt humör när det är fint väder & man ska behöva jobba hela dagen! Sen dör man inte av lite regn iheller .. bara att bita ihop.

Ska träffa ♥ idag iaf, så kan tänkas att det blir en myskväll när det är sånt här ruskväder, då är det tillåtet med soffläge kan jag tycka .. jag får helt enkelt se vad kvällen har att erbjuda mig!

Nu blir det duschen för min del, eller kanske ett bad? ja det är en bra fråga vilket man ska göra ..
Ibland måste man unna sig lite extra :)

Puss från mig.


Kommentarer
Postat av: steff

hej, fin blogg du här , besök gärna min blogg och kommentera det jag har skrivit :)

ps.gillar din blogg och din desing

2010-08-10 @ 16:51:41
URL: http://steffilatina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0