HEJ IGEN

Min dag har bara flötit på, blev som sagt stallet. Efter att man var klar där blev det hem till Pappa för att hälsa på en sväng, sen var man ute och gick en runda med bror och hundarna, lagom skönt väder, förutom att det var ganska kvavt och klibbigt.

Blev en långrunda i skogen med Hugo idag, knappt inga flugor och insekter alls idag, så det var verkligen skönt ..

Blev ingen middag hemma hos pappa som det skulle varit från början, jag orkade inte vänta så körde hem och lagade mat själv, så nu har man fått i sig mat också, så det känns bra ..

Idag har man inget mera planerat, känner att jag redan hunnit med mycket. Så kan tänka att det är söndagsmys resten av denna dagen som gäller ..

För nu är man helt slut i kropp och huvud!

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0