GODMORGON

Då var man i liv, eller klockan ringde redan sex som i vanlig ordning ..
Fast låg kvar i sängen med ♥ i drygt tio minuter, alltid lika skönt att ligga kvar innan det är dags att krypa ur täcket ..

Sov hemma hos ♥ inatt, alltid lika mysigt. Fast hade svårt att somna som jag hade en tanke om, så där låg man och fundera på massa, just nu har man en del funderingar över sitt liv ..

Om man skulle ta tag i sitt liv på allvar och verkligen börja på något helt nytt.

Säga upp lägenheten och flytta från Klippan? Det är en del saker som snurrar i huvudet på mig just nu.
Jag har tänkt på detta tidigare att bara flytta ifrån Klippan och starta nytt liv någon annanstans.

Om man skulle ta chansen kanske? det är en bra fråga?!

Så just nu finns det en hel del funderingar om massa, fast bara bra saker, inga dåliga!
Jag tar en dag i taget och ser vart det leder.

Jobbet kallar som vanligt, 07.30 - 15.00 idag. känns lagom dag för min del!
Eftersom man haft en dålig natt, eller dåligt med sömn kan man mera säga ..

Vi hörs garanterat senare.

Puss från mig.



Kommentarer
Postat av: marina

fin blogg :)

2010-08-18 @ 10:25:30
URL: http://mariinatouma.blogg.se/
Postat av: sandra

bajs bara att ingen vill följa med mig dit imorgon. :(

2010-08-18 @ 15:46:24
URL: http://saaaandii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0