GODMORGON

Godmorgon kanske? Kan man nog säga såhär dags.

Vaknade par gånger nu på morgonen, har svårt att sova länge nu förtiden, sen jag flyttade.
Allt är nytt och det tar sin tid innan man kommer i ro, så får väl ta den tiden innan allt lägger sig i sin vanliga ordning ..

Låg kvar i sängen ett tag, kollade fb i mobilen och skickade lite sms, låg och drog mig helt enkelt. Skönt kan man säga ..

Nu har man kommit upp eller varit uppe ett tag, hunnit med att ta ut Trixie på en runda, ganska skönt väder idag, eftersom solen är framme ..

Idag är det jobb som gäller, ny vecka och nya tag för min del. Fast en kort vecka .. Är nämligen långledig denna helgen, alltid lika skönt att ha det framför sig! Det tråkiga är att man jobbar kvällen idag, jobbar 13.15 - 21.45, verkligen en seg dag, eftersom jag hatar att jobba kvällen .. Blir det ännu värre, men ska nog klara av det idag också som alla andra kvällar ..

Ska få i mig lite frukost och sen ta en dusch och göra mig i ordning, måste nämligen inom hyresvärden för att lämna mina garage nycklar och ta det sista som jag har där inne, så lite att göra innan det är dags för jobb ..

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0