GODMIDDAG

Godmiddag får man väl säga såhär dags. Fast att man varit vaken ett bra tag ..
Vaknade helt klar vaken vid åtta tiden, pustade verkligen när man kollade på klockan, det är idag man verkligen hade tid att kunna sova ut, men icke gick det!

Älsklingen sov fortfarande, så kände att jag inte ville kliva upp för att väcka honom, så låg snällt kvar för att försöka sova vidare, blev mys med Trixie eftersom hon var vaken, hon kommer alltid i ens famn när hon ser att man vaknat till liv, helt underbar är hon!

Vi gick upp lite innan tio, åt frukost sen blev det ner till Oasis för att sola.
Andra dagen på rad som jag solar, eftersom älsklingen var sugen på sola, så var jag så klart också sugen, härligt att bara lägga sig för att steka ..

Älsklingen har åkt hem, eftersom han tvungen skulle städa medmera innan folket kommer, han ska nämligen ha förfest innan vi ska iväg till Kvidinges byggdegård för fest, 20 & 25 års gille ..

I veckan har jag inte varit alls så sugen på att dra dit, men får väl ställa upp för älsklingen, som tvungen vill ha med mig, så jag hoppas verkligen att det blir en rolig kväll!

Just nu regnar det som fan, tänkte vänta lite att åka till stallet & se om det lättar lite, eller hoppas på att det slutar helt att regna .. man kan alltid hoppas! :)

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0