GODKVÄLL

Då var det dags att uppdatera igen, så ni vet att jag lever :) helt klart lever jag ..
Ridningen gick bra, blev en liten runda i skogen & red även lite på hemma plan, lite extra träning efter dumheterna han har fått för sig för tillfället .. går väl över snart får jag hoppas, kan vara för att flugor & skit är riktigt på just nu som att han flippar som han gör, får väl se om det blir bättre sen!

Hemma strax efter åtta, så blev det en lång dusch direkt .. skönt kan jag lova!

Blev ingen mat hemma hos pappa, blev en fika bara med bror, så fick ställa mig & laga mat nu efter jag kommit hem från stallet, fick bli köttbullar & pasta, kom inte på något bättre för ikväll!

Nu ska jag bege mig hem till ♥ för lite kvällsmys. Kan tänka mig att jag antagligen sover där inatt igen, eftersom jag är så lat att inte orka köra hem, så lättare att stanna än att behöva köra mitt inatten ..

Kanske kommer hem senare ikväll, då blir det kanske mera uppdatering, annars får ni mera imorgon ..

Godkväll allihopa.

Puss från mig.




Kommentarer
Postat av: henny

fin blogg :)

2010-08-04 @ 10:29:38
URL: http://hennny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0