FREDAGEN DEN TRETTONDE

Idag är det fredagen den trettonde, dom kallar detta för en oturs dag, men jag tror inte så mycket på denna dagen, oturen kommer när den kommer helt enkelt, brukar vara när man minst anar det också, så gäller bara att bita ihopa ..

Igår kom ♥ kan tro att jag blev jävligt nöjd eftersom värsta skit vädret drog in, regnet bara öste ner och åska som aldrig förr, helt sjukt.

Jag hade ♥ intill mig hela kvällen och natten, så ska inte klaga så mycket, kände min trygghet hos mig.
Lite svårt att somna dock, eftersom man hörde all åskan och regnet, men gick tillslut!

Vaknade vid sex när ♥ skulle upp för att jobba, tyckte verkligen synd om honom, eftersom jag fick ligga kvar i sängen för att sova vidare, men jag vaknade antal gånger nu på morgonen. Så närmare tio steg jag ut sängen.

Har hunnit med att sega framför datan, varit ute på en promenad med Trixie, varit nere med tvätten, så första maskinerna är igång, solat en sväng, så nu har man fått i sig frukost också, allså har man hunnit med en del redan, ska ner i tvättstugan igen för att starta nya maskiner & hänga upp det andra ..

Sen ska det börjas att städa & få undan all disk. Trixie har nämligen börjat fälla som fan, så hundhår överallt.

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0