FREDAG

Idag tog man ännu en lång sovmorgon, måste ju passa på medans man har ledighet ..
Snart börjar allvaret igen, mindre roligt kan jag tycka! Fast klart det ska bli roligt att träffa arbestkollegor igen.

Sista dagarna som jag har nu på min semester & det känns verkligen att det är på dom sista dagarna, ångesten börjar komma fram, tidiga dagar är inget för mig, hatar att gå upp när alarmet går igång & man är så illa tvungen att gå upp .. jag får bara bita ihopa helt enkelt! Hjälper inte om man klagar ändå.

Igår fick man sig ett ryck, fast inget ovanligt att det sker, var riktigt sugen på donkan ..
Så snäll som man var hörde man av sig till bror & Mia om dom också var sugna på att dra med för att äta ..

Hämtade upp dom, sen begav vi oss till donkan i hbg, kan säga att det var riktigt gott! ;)

Resten av kvällen blev det film & mys med ♥ .. bra kväll.

Vaknade runt 9 idag första gången, eftersom elektrikern skulle komma & kolla på elen i ♥ hus, lite drygt att vakna då, så jag somna igen, vaknade efter någon timme igen, blev upp då!

Sega framför datan ett tag, sen körde jag mot Klippan, iväg till hästarna för att rida medmera & nu är jag hemma. Ska iväg för att ta ett besök på oasis för att sola en sväng, lite solbränna behövs just nu ..

Kvällen är planerad, ska hem till Samme på fest sen antagligen vidare till klippan festen, får se om det är något skoj detta året, sånt man märker ..

Nej nu måste jag bege mig!

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0