FLYTTEN ÄR NÄRA

Sa upp min lägenhet igår, eftersom man har tre månaders uppsägning, så lika bra att vara ute i god tid.
Men blev som sagt av med lägenheten redan den siste denna månaden, lite förvånad är man allt eftersom det gick så fort, men inget att göra något åt. 

Kontraktet är redan klart, så nu är det drygt en vecka tills det är flytt som gäller.

Så nu ska det fixas flyttlådor o sen ska det packas för fullt ..

Ska sälja en del saker till Mia som ska ta över lägenheten, så in skaffar jag mig nytt istället!
Allt känns jävligt bra ..

Jag ska verkligen kämpa på detta fullt ut, inga sne steg ska ske. fullt allvar ..

Nej nu ska jag bege mig till mitt nya hem, till älsklingen då allså.
Han jobbar än, men slutar snart.

Puss från mig.



Kommentarer
Postat av: sandra

Läs & Kommentera i min frågestund :)

www.ssandramikhail.blogg.se

2010-08-20 @ 01:05:47
URL: http://ssandramikhail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0