EN VARM DUSCH ROPAR MITT NAMN

Nu har man varit iväg par timmar i stallet, blev att hoppa lite idag, väldigt länge sen ..
Men han kände igen allt ändå, kändes bra att han hoppade som han skulle, bäst av allt känns det väldigt härligt att komma igång med ridningen ordentligt igen, har varit i en dålig period för ett tag sen, men nu är man igång igen på riktigt ..

Finns inget härligare än att komma upp på hästryggen och bara kunna slappna av, väldigt underbar känsla.
Svårt att beskriva den tyvärr ..

Egentligen skulle ♥ komma nu snart, men han skulle tydligen iväg och jobba igen, sällan han jobbar ..
Inget ovanligt kan jag säga, men pengarna måste rulla in ändå, men han kommer sen när han är klar, alltid nått posetivt!

Så nu hade jag tänkt att ta en lång varm dusch, sen ska det lagas något att äta. Sen resten av kvällen blir nog väldig lugn, på med myskläder och bara dega.

Det kan man väl vara värd efter en lång dag, jatack! :)

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0