EN LITEN PAUS

Nu har man städat hela nedan våningen, känns skönt att ha det gjort.
Fast att man vet att man har hur mycket som hellst var som ska fixas, allt tar sin tid och så är det med allt!

Så nu tog man en paus, älsklingen är på gång hem, så då blir det att ställa sig för att göra någon mat!
Fast har ingen aning om vad man ska göra än, alltid lika tråkigt att hitta på något att göra .. Får väl se vad det blir och vad älsklingen är sugen på!

Annars idag har jag ingen aning om än vad som sker, känner att jag behöver röja undan här hemma så man kan känna sig som hemma 'lite' iaf, vet att det kommer ta väldigt länge innan vi kommer komma i ordning, men blir ikea nästa helg, har en del som man ska köpa nytt ..

Ut med det gamla och in med nytt! Det är vad jag kör på just nu ..

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0