DÅLIGT MED UPPDATERING

Tyvärr är det dåligt med uppdatering, har direkt inget att skriva om tyvärr. Då blir det lätt såhär ..
Ibland finns bara inte lusten till att skriva värsta inläggen, just nu är jag heller inte på topp, känns som man smyger sig neråt bara, känns förjävligt att veta att man är på väg ner på botten igen, FAN!

Finns vissa perioder som bara dyker upp som jag inte vill gå igenom, känner på mig att en sån tid kommer komma framför mig vilken stund som hellst .. jag har nämligen kommit dit att jag vaknar på morgonen där jag vill bara dra täcket över huvudet och inte gå upp!

Alla kan få sina dåliga stunder när som, det bara kan dyka upp från ingenstans. Fast att det kan försvinna lika fort, medans andra kan det stanna kvar länge ..

Detta är en anledning till att jag inte har lust att blogga massa eftersom det bara kommer massa negativt i inläggen, inte så spännande direkt ..

Igår kväll åkte jag hem till ♥ så stannade jag tills nu, fast jag ska bara ta en dusch och bytta om medmera, hämta mat till Trixie, sen ska jag bege mig dit igen, orkar inte sitta och tråka helt ensam i lägenheten, han har det mera fritt hos sig, eftersom han har hus .. Jag är egentligen ingen lägenhets människa, ska vara villa i min mening, men man kan inte få allt här i världen!

Alla har rätt till att må dåligt, livet går upp & ner.
När man minst anar det så dyker något upp, som kan göra att man når botten ..

Just nu känns allt så hopplöst, jag vet inte vad som startat detta egentligen, tankarna kan vara en sak, sen finns det så mycket mera ..

Så nu tar jag en dag i taget, får bli vad det blir helt enkelt, orkar inte bry mig om något just nu.
Bara tacksam över dom som bryr sig och har märkt att man mår dåligt, det kan jag kalla vänskap, där man lägger märke till att man mår allt annat än bra ..

Nu blir det en dusch för min del.

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0