BLOGGPAUS

Har haft en blogg paus pga en del saker, bland annat flytt.
Mycket som sker i ens liv just nu, därför blev det en liten blogg paus för min del .. man kan nämligen inte hinna med allt, fast att man vill! Tiden räcker inte till i alla lägen ..

Har som sagt blivit sambo med världens underbaraste Johan, eller för par dagar sen.
Lägenheten är nästan tom, bara soffan o lite annat kvar. Skulle ha kört det igår, men kunde inte låna bilen att köra med, så ska antagligen bli idag, fast jag är inte så sugen på att köra ett flyttlass idag i detta jävla vädret!
Känns som höstvädret redan har kommit, suck.

Skriver inte allt som skett i ens liv, lite får man hålla för sig själv! :)

Livet flyter på och jag är jävligt lycklig, allt går bara på rätt håll! Helt underbart liv man lever .. man kan inget annat än att vara happy just nu.  

Lite hårt att lämna min lägenhet eftersom man trivdes riktigt bra, men ändå skönt att bo i hus nu, mera frihet! Trixie trivs även riktigt bra, det är huvudsaken att hon trivs och bra. Det är nämligen hon som går först i mitt liv ..

Har haft sovmorgon idag, väldigt skönt. Vaknade vid tio tiden, fast vaknade en sväng när älsklingen skulle iväg till jobbet innan 7, men somnande om ganska så fort .. min sista lediga dag denna veckan, så det gäller att passa på att sova ut så länge man kan ..

Blev ut en runda med Trixie, fast ingen lång runda eftersom det är värsta blåsvädret ute idag!

Sen in till Klippan för en del ärenden som skulle fixas, även träffa Johanna en sväng och efter det blev det solning som gällde ..

Så nu är man hemma igen, hade tänkt att få i mig lite frukost sen betala sina räkningar.
Annars idag har man inget direkt planerat, får se vad som sker under dagen. Alltid nått skulle jag tro.

Puss från mig.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0