ÄNTLIGEN

Äntligen slutar ♥ jag hoppar av lycka just nu.
För saknaden har varit riktigt jobbig idag, fast att vi sågs imorse, eller vaknade bredvid honom.

Den där kärleken kan vara helt underbar, samt åt helvete! ;)

Fast just nu är allt helt underbart och det har det varit sen den dagen vi blev tillsammans, känns verkligen bra! Jag hoppas verkligen att det förblir så också, fast jag vet att det kommer komma dagar där allt känns jobbigt och vissa saker tar emot, jag är medveten om det redan nu, så det kommer inte komma som en smäll i ryggen direkt ..

Ikväll blir det mys!

Puss från mig.



Kommentarer
Postat av: sandra

är det verkligen såå billigt med ridsaker på ullared? täcken och sånt, överkomligt? hjälm? skor?

jag ska minsann dit snart tror jag och inhandla lite! :)

2010-08-17 @ 14:35:02
URL: http://saaaandii.blogg.se/
Postat av: linda

jätte fin blogg!

kolla in på min blogg när du har tid!

kram liindahasa.blogg.se :-)

2010-08-17 @ 14:38:28
URL: http://liindahasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0