ÄNTLIGEN FÄRDIG

Nu är jag äntligen färdig med mina sysslor som skulle göras för idag, veckans städning är äntligen gjort. Känns verkligen skönt detta ..

Tvätten är också klar, så nu har man en full garderob igen & ren bäddad säng, kommer kännas toppen att krypa ner ikväll, kommer sova hur bra som hellst denna natten hoppas jag på, för inatt har det inte varit någon höjdare direkt :/

Just nu laddas det ner massa bra musik, länge sen man fick det gjort, så nu ska det brännas ut ny bra musik till bilen, så det kan dunkas rejält!

Nu hade jag tänkt köra till stallet, ska inom Pappa och se vad dom har ätit idag, eftersom jag inte har någon lust att ställa mig i köket för att göra mat nu, lusten finns inte i min kropp just nu, så därför skiter jag i det också!

Får se om man ger sig ut i skogen ikväll eller det blir ridning på hemmaplan, får se vad man har lust när man kommer upp på hästryggen ..

Puss från mig.


Kommentarer
Postat av: lowe

Vilken underbar design, har du gjort den själv? :D Jag älskar de runda hörnen på din header och att det liksom sticker upp bilder från den :D



kram!

2010-08-03 @ 21:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0